08 May, 2011

SWEET SATURDAY

sweet ke?? kalau mr. s tidur dalam panggung wayang tu pun dikira sweet ke hoi??haha..
semalam aku ajak die keluar..saje je..boring gile cuti2 ni..so, die balik dari keje dalam pukul 2 lebih terus cakap ngn aku yang dye nak g mandi..kalau mandi dalam bilik air tu aku boleh accept laa kan..ade ke nak g
wet world..ajegile kamu mr.s!! saye dah lah tgh mengkibarkan bendera jepun kamu mahu ajak saye pegi mandi kat waterpark?? NO..NO..No...aku cakap aku taknak...sebab nanti aku yang kejelesan tgok die mandi..aku duk melangut je dok tepi..ak boleh..tak boleh..
lastly decide pergi seremban je laa..die ajak g kl, ,tapi ngn keadaan aku tak selesa ni nak ajak g jauh2..naik tren lak..aku mals laa kan.so, dalam kul 4 tu kitorang g terminal 1..sebab aku nak beli selipar..masuk je terminal 1 tuh, nampak ade orang dermadarah ramai2..so, mr s ni g laa derma sebab tu salah
satu hobi die kan..aku?? aku tinggalkan die kat situ and aku g jalan2 carik selipar..takde laa mase aku terbuang gitu je kan..jalan punye jalan, aku jumpe laa selipar idaman aku..alaa..murah je..rm29.90 je....warne hijau pulak tuh..nasib baik tali dia warna coklat..




macam ni laa lebih kurang kan..tp ni hitam..aku punye hijau...pic credit to pak google...kali ni pakai flat je..aku dah penat nak bajet tinggi ngn flip flop roxy yang tebal nak mampos tuh..


haaaa...macam nii laa..seb baik kau dah putus..kalau tak, kesana sini la aku heret kau...tebal seliper ni wa cakap u..ade dalam 3 inci...siyes penat gile kalau berdiri dalam tren dari batang benar ke kl sentral..so, aku dah bertaubat dari memakai sebarang kasut or selipar yang tinggi2 melainkan atas tuntutan majlis (ayat aku tak boleh belah)

ok dah, aku dah menyimpang 5km dari topik asal..lepas carik selipar, mr. s ajak aku round situ nak carik kamera..then die cakap aku harga kat terminat tu tak fix..ape yang fix aku pun tak paham..aku cakaplah dah tu nak beli kat mane..die cakap nak survey kat low yat..aku pun "jom..naik train..parking kat batang benar je," die diam je..pastu aku nmpak die cam rushing je..aku tnye laa knp..die cakap "laaa...g low yat laa,"
what??aku memain je laaaa.... =( ...aku cakap laa aku tak selesa nak jalan jauh2...seb baik die okay je...g laa jusco..jalan punye jalan, aku dah lapar ni..tapi tak berani nak cakap...biar dye tnye je...hehe..last2 g makan kat pizza...order pizza meal 3 and baked chicken meatball...sedap wa cakap luu..rase nak mintak lagi...rm4.90je..mmg berbaloi kalau beli tu....




siyes mmg sedap gile...dgn dye punye cheese mozarela yang bertali2 tu..umpphhh...dah!! jangan cakap..nanti aku lapar..huhu..dah siap makan (thnks to mr. s sebab belanje saye)..tak tau nak g mane..dye ajak tgok fast 5..aku rase cam takde mood nak tengok cite tu...skali tengok, ,tiket fast 5 dah habis..tgok cite the roomate..oh god!! sumpah tak best..last skali je best sebab biasa laa cerita mat salleh, dah last2 baru banyak aksi..mr. s boleh tido kat sebelah aku..kaki siap naik atas kerusi n tidur mengiring..aduh....tgelak aku tgok..mase tggu pukul 9.30 (cite tu start kul 9.30) aku merayau kat dalam jusco...nampak baju..cantik gilee!!kaler merah..cantik kan..cantik kan..jangan jeles..hahaha...rm29.90 je...taknak percaya sudah!!


aku g kat mr.s yang mase tu kat senQ...adoiiiiiiii..die boleh tido kat dalam bilik preview kat kedai senQ tu..hahahaha..ape pon tak boleh..aku cakap laa aku nak baju tu...bodek punye bodek..hehehe..last-last die hulur laa duit..sblum tu aku sempat beli baju sehelai untuk die..hihihi..pkul 11 kitorang balik..tido...

No comments:

Post a Comment