03 July, 2012

Happy Birthday cousin!

Jumaat lepas birthday cousin aku si erin tu..tak tau pulak aku birthday dia dekat-dekat dengan birthday aku..aku 21 jun..(nak jugak promot)..so mak lang aku buat lah makan2 sikit2 antara family2 je..biasa lah lokasi pilihan, pizza hutt lah meyh..hehe..disebab kan mak lang aku staff KFCH, maka dengan senang hati dia dapat kupon pizza hutt..RM160 meyh..sapa nak bagi kan..melantak lah puas-puas..macam biasa, enjoy the picture..


pizza paling terbaik aku pernah rasa..selama ni kalau pegi pizza hut dok tibai hawaiian chicken atau masala ape ntah..bila rasa yang ni, perghh..ko bayangkan, aku makan 3 slice..haha..cheese yang sangat umphhh!! beef slice pon tebal .. memang 10 bintang aku kasi kt ko pizza..

hahaha..mak lang aku

birthday girl


si kecik tu minat benor ngan adik aku yang laki tu..

hawaiian chicken regular size

chicken honey bbq memang tak boleh tinggal..6 pinggan ko bayangkan..tp memang sedap wohh!
patut lah selama ni kalau pegi pizza, ramai orang order ni..aku ingat biasa2 je.bila rasa, aku tibai 4 ketol..hahaha..

cousin

settle semua..

haha..giler kan aku makan..macam tak pernah makan pizza..mana tak nye, awal2 aku dah standby perut..haha..sekian je lah entry kali ni..nnti lain hari lain waktu lain tahun jumpa lagi okeyh.....


No comments:

Post a Comment