27 July, 2012

sesi selongkar. jom tengok!

ape ko ingat rancangan awal ashari tu je ke yang ada slot selongkar menyelongkar? aku pon ada lah (gaya bercakap harus ala azwan ali)

haa..tengah aku dok menyuap megi kari yang dah kembang akibat lama berendam dalam mangkuk, aku dengan rajin membelek gambar-gambar lama yang....oh!! sungguh tak terkata..haha..malas nak cakap banyak sebenarnya, jom tengok dari yang paling selekeh sampai yang paling gojes comel..lets cekidouttt.....


awal tingkatan 5...no comment..masa picnic ni..


ini adalah aku sebelum SPM.selekeh an..time ni aku mana reti nak mekap-mekap bagai. konon berlagak cakap macam pinggan melekat kat muka. sekarang...haa..takde bedak, memang aku takkan keluar rumah..


 time ni dah nak dekat-dekat spm. nampak iklan fair and lovely di situ kan. sumpah aku rasa macam satu penghinaan bila dak kundur(belakang sekali) paling gelap..haha..sorry kundur..


dan ini...ngam-ngam lepas ambik keputusan spm..terus shot balik kampung ada wedding cousin aku.. masih flawless lagi..muahahaha...time ni dah reti sikit pakai bedak compact yang berharga r,6.50 beli kat kedai kim hiap trading..glemer ko kim..!
*ambik gambar konon mata bulat*


ini..sobs..sobs..sobs...sedih sebab betapa slim nye aku masa ni..wuwuwuwu.. T_T
masa ni tak kerja lagi. biasa laa..kan skarang ni trend nak tggu result spm je mesti kerja..macam dah wajib dah kan. mak aku tak bagi kerja, aku sibuk nak kerja..masa ni aku jumpe kawan aku kat cs..ala-ala girls day out giteww..


sebenarnye gambar ni pun aku tak berapa pasti kenapa gigi aku nampak over acting di situ...


si ikan buntal ni time kerja kat kedai henpon..di sini lah cinta lokasi bermula..hehehehe..okey tutup cerita.. aku kerja kat kedai ni taklama..dalam sebulan lebih gitu..tapi banyak bagi pengalaman. macam-macam orang aku jumpa. paling aku tak boleh lupa dan tak boleh blah, pak lebai baru balik sembahyang isyak jemaah siap pakai jubah serban segala, mintak aku isikan topup kat henset dia. aku ambik je la henset tu tanpa ragu ragu (betul ke ayat aku ni?)and nak tau tak, wallpaper pompuan naked beb!! hahaha..cayalah lu lebai..hahaha..tapi aku rasa dia saja je nak kasi aku tengok pic naked tu sebab time tu aku tengok muka dia horny semacam je..hahaha..lebai oh lebai..hidup lagi ke tak ko eh...


ini..ahahaha..ape pesen ikan buntal nih? ni on the way aku nak pergi daftar kolej 'tercinta' aku ni..nerd kan muka aku..konon baik sangatlah..haha..


ini? ini konon jakon masuk library..time ni aku first time masuk library kolej. so, heboh nak snap dan terhasil lah gambar suci ini..nampak suci giler kan aku dalam pic ni dengan tudung biru itewww..macam pakai tudung lerang 60 pulak...haha


yang ni pulak, first day masuk kelas..haruslah snap gambar kan..tapi unedited version punya takde..tujuan aku edit gambar ni kasi ada hitam keliling tu bukan ape, background dapur rumah aku bersepah gila..haha..biasalah bujang kan... =D


yeeehaaa..see?? see?? aku dah pandai mekap..yelah kan, nak meningkat dewasa, alat mekap sume lengkap aku beli..haha..hari-hari pegi kelas mesti pakai lipstick atau paling tak sempat pun mesti calit lipgloss..bukan apa, sebab lecturer aku cakap comel.hahaha...tak tau laa die puji atau perli...


sekali lagi gigi aku over exposed kat situ..ceh..!


library again..aku tak tau ape motif buat bibr macam tu..oh ya, ini masih di tahun pertama di kolej.. =D


ini? berkilat kan muka tu..mr.S, masihkah kau ingat?? hehehe..syhh..takmau bagitau..


 dan ini dah masuk tahun kedua dah..nampak dah kemalasan nak tacap muka 


ini best shot untuk awal tahun kedua aku..haha...entah, aku nampak aku comel je dalam gambar ni..kan..kan..kan..? sila cakap ya sebab nanti aku hempuk korang kalau cakap tak..hahaha


dah nampak kan sisi belon aku kat gambar ni? ceh! benci tau..i hate u lemak lemak!!


ini? ini adalah best shot ever dalam hidup aku..sebab apa? sebab gambar ni unedited version..sumpah tak tipu..nampak macam edit kan? sebenarnye tak pon. mungkin lighting dengan angle okey kot. tu nampak macam edit..dan di sini juga menampakkan teknik mekap aku semakin menggila..


ni gambar tahun lepas..kat mana aku tak ingat..nampak tak lemak-lemak kat jari aku tuh? nampak? so, diam!



ni gambar awal tahun ni..lemak-lemak agak berkurangan..see? see? hahaha..*bangga* 



ni bulan berapa tak ingat, bulan 2 atau 3 maybe..


ni dalam bulan 4 tak silap aku...jumpa kawan-kawan kat zoo..mereka merindui aku (sastera sangat)

akhir 3 gambar di bawah adalah yang paling latest. masa aku pegi perak hari tu..sila jangan mempertikaikan lemak-lemak aku okey..haha




banyak pulak gambar aku untuk tahun ni kan? alah takpe lah. bukan selalu aku upload gambar sendiri..bila lagi kan nak menebeng kat belog sendiri..kih kih kih..

nak habis macam ni je boleh tak???



No comments:

Post a Comment