09 August, 2012

lumut - cameron - pahang - kl trip part 1

Assalammualaikum anda-anda yang sudi baca blog saya yang suram ni..ehehe..macam lah ada orang baca kan..

sebenarnya dah lama nak post entri ni tapi faham-faham aje lah kalau mood M itu melanda..memang aku tak boleh nak buat apa lah kan. so, masa awal bulan 7 hari tu, aku ada express trip..ececeh.macam jauh sangat lah kan..tapi kira banyak tempat lah aku pergi kan.. lumut-cameron-pahang-kl dalam masa 4 hari!! not bad *obama meme*

sebenarnya pergi lumut tu rumah makcik aku.. dia dah lama sebenarnya ajak aku pergi sana, dok bertangguh je..kesian pulak kan sebab antara semua rumah mak sedara aku, rumah dia je aku belum pergi. maka bertolak lah aku ke lumut pada hari khamis jam 1 petang dan dijangka tiba 5 petang..pheww..lama seyh..tujuan utama adalah sebab makcik aku ajak pergi cameron sebab nenek aku nak beli sayur...amboiiiii..kelas nenek aku beli sayur kat cameron kan..bukan apa, dia boring lah tu duduk rumah sorang-sorang maka dikerahnya makcik aku ke cameron..hehe..comel kan nenek aku nak beli sayur kat cameron..

aku saje bertolak awal ke lumut sebab sempat laa nanti aku meronda lumut tu..hari jumaat tu makcik aku saje amek mc..yela nak bergosip2 dengan anak sedara..hahaha..tak lah..yelaa, aku dah sampai sana mesti nak spent time dengan dia kan..petang tu meronda laa aku ke lumut..ape name tempat eh aku lupa lah..haa..marina island..so, macam biasa, enjoy the picture


marina island yang digembar gemburkan..dalam ada apa tak tau lah..tak masuk..


memperkenalkannn...ehem-ehem...apa nama dia? lupa lah..ok lupakan dia ni..


makcik aku.soo comel kan...pakar dalam segala bentuk posing...uhuksss...!


nenek aku yang cool dan tukang masak ikan patin masak tempoyak yang paling superbbbbb!!!


pakcik aku dan anak sulungnya yang hensem..
*duadua hensem sebenarnya*
oh ya...pakcik aku ni navy..tak tau navy tu ape? tutup pc korang, carik mana-mana bangunan tinggi tapi pastikan orang tak nampak korang naik bangunan tu..lepastu terjun..


anak sedara yang lagi besar dari mak sedara...hehe..makcik aku memang jenis kecik molek je orangnya..aku tingkatan 3 dah sama tinggi dengan dia..haa..ko bayangkan..


sebenarnya pose ini adalah untuk menganjing couple baru kawen buat photoshoot outdoor..hahaha..


ohh..if i can be like thisss...eh?! haha..makcik aku cakap gambar ni kalau upload kat fb, jangan tag dia, segan katanya...tapi aku sebagai anak sedara yang tak mendengar kata, aku upload kat sini pulak..haha...

sebenarnya banyak gambar lagi aku ambik kat sini..tapi terpaksa di delete sebab aku masukkan memory dalam card reader  nak transfer dalam pc pkcik aku..alih2 suruh format pulak..huk aloh...damyu encik memory card!! syuh..!! jangan muncul depan mata aku lagi..gambar2 ni je lah yang dapat diselamatkan...what a....ohh!!

eh..err..gambar kat cameron nanti sambung part 2 boleh tak? sebab gambar banyak sgt aku kene tapis dulu..ihiksss...ok bye.. =D

No comments:

Post a Comment