17 October, 2012

lumut - cameron - pahang - kl trip part 2

Assalammualaikum and hello hello hello..! hari mood terbaik sangat sebab aku nak naik semua entri yang tergendala. Gigih tau tak tapis-tapis gambar bagai..haa..ingat tak aku ada cerita pasal nenek akuyang curlasss sangat beli sayur kat cameron?? ada...korang je tak ingat ni..ada kat sini..ni nak sambung la ni..hari tu masa part 1 tu aku publish gambar kt lumut je kan..ni hambeekk..gambar kat cameron raub semua aku publish..dah jadik pekasam dah..so malas nak intro panjang-panjang, enjoy the picture...!


dari sehari sebelum pergi lagi makcik aku risau dengan si baby bulu tu..nak tinggal ke nak bawak nak tinggal ke nak bawak..last-last bawak je laa..naik je bukit cameron, dia bantai duduk celah ketiak aku..haha..gayat ke sejuk ke pening ke nak muntah ke aku pun tak tau laa..


hah ni laa gayanya dari simpang pulai sampai puncak cameron..haha..macam baby aku dah..lepastu nak berselimut bagai..aku lilit je lah pakai selendang aku..haha..jadi laa kan meow kan..


jagung manis..12 batang rm10 tak silap aku..dia kasi free lagi 3 batang..ihikss..




hokayhhh..pilih..pilih..pilih..! sape nak bagi ngko 8 paket seploh hengget ? kat pasar pon tak dapat..


haa..makcik aku ni kalau bergambar, ape saje keaadan pun dia posing..haih...ni dengan kobis pon jadi



yang depan tu saje je bikin phailll!! semua gambar dia nak kasi phaill!!







gambar berangan mesti ada hokayhh..singgah kejap kampung pakcik aku kat raub hantar sayur-sayur dengan apa yang patut..raub-cameron 45 minit je kan..patut laa pakcik aku cakap ayah dia seminggu sekali mesti naik cameron beli sayur..wahh..curllsassss gitu..sampai je rumah dia, tuan rumah pulok takde..haish..aku dah laa nak terkencing terberak bagai.haha..bercamwhore laa dulu sementara tunggu tuan rumah balik..dapat jugak hilangkan rase terberak terkencing..










ini namanya buah salak ye adik-adik




dah macam kulit tenggiling dah.. pheww..maka dengan ini hutang aku nak publish entri ni dah terbayar..haha..boleh gitu? nak upload gambar tu bukan 2 minit je cik kak oi..makan setengah jam laa jugak dengan bantuan kelajuan ciput internet kolej ni..cukup baik ada internet kan..ok lah..setakat ni je lah..lepas ni aku nak publish entri raya pulak..hahahadoii..dah nak raya haji aku baru nak naik entri raya puasa.. ihikss..saya perdana menteri, maka saya sibuk sekian terima kasih..





No comments:

Post a Comment