13 September, 2012

menulis tanpa menekan backspace

assalammualaikum...yes, at tajuk je aku dah berjaya menulis laju-laju tanpa mnekan backspace. kelas kan aku. sebenarnya aku ternampak post macam ni kat blog sapa nah tak ingat so aku rasamacam manarik je pos ni maka aku pun cuba lah. eh banyak pulak kesalahan aju tengok salah lagi haish. macam mana lah aku bleh lepas ujian menaip masa sekolah dulu kan. ni kalau cikgu aku trengok ni mensti kena mkaki laa punya. wakakaka ape punya ayata aku ni eh salah agi. dem you keyboard. aku rasa kena tuaakar lapotoap lain ni asyik salah je. ceh aku yanga salah, nak salahkan laptaop. kesian kau lepatop usaha kau tak dihargai selama ni.

apa-sapa nak kena bahan tak takur kena ejek, kotaang tr y  la buat macam ni. eh asal makin banyak salah ni. kau kn keybaoard tolonglah kerjasama dengan aku. haa dah makin bayak betul dah ni. untuk pengetahuan korang aku taip ni semua menggunakan speed yang sama takde taoip patuk-patuk ayam dan ayat asku yang keluar semua spontan yang ada dalam kepala otak aku itu je lah yang kau keluarkan eh asal ni..?

dahlah aku rasa macam tak sanggup je nak teruskan menulis kalau terlalu nayanak bayak typo macam ni. see, banyak woo salah sobs sobs! xpelah kan sesekali tak tekan backspace rasa macam pelik pulka..eh apa pulka tu? hahaha..pandai2 lah korang faham segala typo yang ada ni yek..hehe..bye-bye..


No comments:

Post a Comment